Diversi tipi è specificazioni di mattoni di strada cecu

Diversi tipi è specificazioni di mattoni di strada cecu

2022-09-28

Attualmente, i mattoni di strada ciechi più cumunimenti usati sò i mattoni di strada ciechi di ceramica, mattoni di strada ciechi di cimentu, mattoni di strada ciechi sinterizzati, mattoni di strada ciechi di gomma, ecc.

A strada ceca hè un tipu di facilità stradale chì hè assai necessariu di stallà, perchè hè una tile di pavimentu apposta per i cechi., bordu di strada cecu, film di strada cecu.
I mattoni per a stallazione di strade cieche sò generalmente pavimentati cù trè tippi di mattoni, unu hè un brick di guida di direzzione di striscia, chì guida i cechi per avanzà cun cunfidenza, chì hè chjamatu un mattone di strada cecu, o un mattone di guida in a direzzione di u cecu. strada;l'altru hè un brick prompt cù punti., chì indica chì ci hè un ostaculu davanti à u cecu, hè u tempu di vultà, hè chjamatu un brick di strada ceca, o un brick di guida d'orientazione di strada ceca;l 'ultimu tipu hè una strada ceca periculu avvirtimentu guida mattone, u puntu hè più grande, a pulizza ùn deve superare, è u fronte hè periculosa.

I tipi specifichi sò i seguenti:

1. Brique cecu di ceramica.Appartene à i prudutti di ceramica, chì hà una bona porcellanizazione, assorbimentu d'acqua, resistenza à u gelu è resistenza à a compressione, bella apparenza, è hè generalmente utilizata in i lochi cù una alta dumanda, cum'è stazioni di ferrovia d'alta velocità è metro municipali, ma u prezzu hè un pocu più. caru.

2. Cement bricks carrughju cecu.U costu di pruduzzione di stu tipu di mattone hè relativamente bassu, è i rifiuti di materiale di custruzzione di riciclamentu secundariu ponu esse usatu.Hè relativamente amichevule à l'ambiente è economicu, è hè generalmente adattatu per i bisogni low-end, cum'è e strade residenziale.Ma a vita di serviziu hè corta.

3. Brique stradale cecu sinterizzatu.Stu tipu di mattone hè largamente utilizatu, generalmente usatu in i dui lati di e strade municipali, adattatu per l'usu all'apertu.Ma hè faciule d'impurtà è difficiule di mantene è pulite.

4. Rubber blind road brick.Hè un novu tipu di pruduttu di brique di strada ceca, chì hè adattatu per i cambiamenti di pianificazione in a prima fase, è utilizatu in a ricustruzzione più tardi di mattoni di strada ceca, chì hè cunvenutu per a custruzzione.
I mattoni di strada ciechi sò divisi in mattoni di strada ciechi gialli è mattoni di strada cechi grigi, è ci sò differenzi trà i mattoni di stop è i mattoni in avanti.

E specificazioni sò 200 * 200, 300 * 300, chì sò più specificazioni usate da u guvernu in centri commerciali è stazioni ferroviarie.