Un novu mudellu di handrail hè ghjuntu à u mercatu

Un novu mudellu di handrail hè ghjuntu à u mercatu

22-12-2021

Cum'è una fabbrica esperta di sistema di prutezzione di u muru per più di 18 anni, ùn avemu micca solu un strettu squadra di cuntrollu di qualità è una squadra logistica matura, più impurtante hè chì a nostra squadra di tecnichi hà forti capacità di R&D.

In l'annu 2021, avemu più mudelli di corrimani, guardii di muru, maniglioni è sedie di doccia chì venenu à u mercatu.Eccu un mudellu di corrimano chì hè populari trà i distributori è i clienti di l'imprenditori dopu avè vinutu à u mercatu.

1) U passaghju di u mudellu HS-6141 hà una larghezza di pvc 142mm è un grossu d'aluminiu 1.6mm, una striscia di gomma à l'internu per avè un megliu effettu anti-collisione.Per i culori di PVC avete trè opzioni di striscia cù parechje scelte di culore.In cunfrontu cù altri mudelli, hà un grande effettu di prutezzione di u muru cù un costu più bassu.

2) U mudellu HS-620C di guardia di muru hè basatu annantu à u tipu tradiziunale di guardia di muru di larghezza di 200 mm cù una superficia curva.Offre più scelta per u vostru sistema di prutezzione di u muru.

3) Inseme cù a mudificazione di a forma, per a superficia di pvc, furnisce ancu più scelte per a superficia.Avà superficia cù finitura liscia, goffratura di grana di legnu, pannellu pvc luminoso, corrimano cù striscia luminosa, pannellu di legnu cù rete d'aluminiu, guardia di muru in PVC molle, etc.

Ùn avemu micca solu più tippi di mudelli per u sistema di prutezzione di u muru, ancu più è più novi articuli per i manichi è e sedie di doccia messe in produzzione quist'annu.Avà avemu una barra di manuvra in nylon cù un tubu internu in acciaio inox, materiale di legnu solidu cù tappi finali di metallo è una basa di muntatura, barre d'afferramentu di superficia in acciaio inox, etc.

Cum'è una fabbrica, pudemu scuntrà tutte e vostre richieste specifiche per i materiali, forme, culori, etc. Personalizemu specificamente secondu i bisogni di i vostri clienti o prughjetti.Cuntattateci per più infurmazione chì avete bisognu!

new1-1
new1-3
new1-2