Specifica di l'altezza di l'installazione di u corrimano di toilette

Specifica di l'altezza di l'installazione di u corrimano di toilette

2022-09-06

Credu chì parechje persone sò cuscenti di i prudutti cum'è i maniglioni di toilette, ma sapete a specificazione di l'altezza di l'installazione di i maniglioni?Fighjemu cun mè a specificazione di l'altezza di l'installazione di u corrimano di WC WC!

002a

U scopu di a stallazione di corrimani di toilette hè di prevene chì i malati, i disabili è l'infermi sdrughjenu accidentalmente mentre utilizanu u toilette.Per quessa, i corrimani installati accantu à u toilette duveranu fà più faciule per l'utilizatori per afferrarà i corrimani quandu utilizanu u toilette.

018c-1

In circustanze nurmale, se l'altezza di a toilette hè di 40 cm, l'altezza di u passaghju deve esse trà 50 cm è 60 cm.Quandu si stalla un passaghju à u latu di u bagnu, pò esse stallatu à una altezza di 75 à 80 cm.Se u passaghju deve esse stallatu in fronte à u toilette, u passaghju deve esse stallatu horizontale.

XXGY1778

L'altezza di u corrimano in u toilette per disabili hè adattata trà 65 cm è 80 cm.L'altitudine di u passaghju ùn deve esse troppu altu, ma deve esse vicinu à u pettu di l'utilizatori, per quessa chì l'utilizatore ùn serà micca troppu difficiule per capisce è sustene, è pò ancu aduprà a forza.

L'altezza di stallazione specifica dipende da a situazione attuale.A situazione di ogni casa hè diversu, ma deve esse assicuratu chì l'utilizatore pò facilmente capisce.