Materiali cumuni di guardia d'angle

Materiali cumuni di guardia d'angle

2022-09-15

Avete vistu i guardii d'angle anti-collisione / strisce anti-collisione in i cantoni pusitivi di u passaghju di a casa di cura di l'ospitale?
Guardi d'angle anti-collisione, cunnisciuti ancu com'è strisce anti-collisione, sò usati in a stanza cù i cantoni esterni.Hè un tipu di materiale di muru decorativu è protettivu installatu per evità i bumps.Ci hè attualmente una varietà di materiali di guardia di cantone, è i seguenti sei sò cumuni.1663207236558

1. Guard d'angle acrilico
Perchè l'acrilicu usa un culore trasparente, ùn pò micca esse direttamente incollatu cù cola durante a stallazione.Tuttu deve esse perforatu è stallatu.I dui metudi di stallazione sò determinate secondu a larghezza chì avete acquistatu, è a lunghezza pò esse determinata secondu e vostre preferenze è currispundenza.U vantaghju di i guardii acrilichi trasparenti di l'angulu hè chì ponu mantene u culore di u muru originale, è ghjucanu un rolu protettivu, è ùn bluccà micca u culore di fondu inherente.
2. guardia d'angle PVC
L'impostazione di i guards d'angle in PVC hè basatu annantu à l'altezza di l'apertura di a porta più vicina.U prutettore di u cantonu di PVC ùn deve micca punched, pò esse direttamente incollatu, è u materiale hè impermeable è anti-collisione, è pò esse fattu di culore puro, imitazione di granu di legnu è imitazione di petra.L'effettu hè più realistu, cusì più persone l'utilizanu.1663223465411
3. Guard d'angulu di gomma
I guardii d'angulu di gomma venenu in una varietà di culori, è ponu ancu esse persunalizati à i vostri bisogni.U protettore d'angle WPC, cum'è u protettore d'angle PVC, pò esse imitatu in parechji culori.
4. Guard d'angulu di legnu solidu puru
U lignu solidu pò esse fattu in dui stili, drittu è bisellu, è pudete decide secondu e vostre preferenze quandu compra.Pudete sceglie a radica sana, o pudete incollà in sezzioni, secondu a vostra preferenza persunale.I guardii d'angulu di legnu solidu ponu ancu esse intagliati cù diversi mudelli.
5. Alloy corner guard
U vantaghju di i guardii di l'angulu di metallu hè chì sò durable è texturizzati, ma ùn sò micca morbidi cum'è grani di lignu, è u costu hè più altu.
6. Spugna guardia d'angulu
I guardii di l'angulu di spugna sò più comunmente usati in e camere di i zitelli, è e so caratteristiche dolci ponu assicurà chì i feriti di i zitelli sò minimizati quandu sò bumped.

 

Questi 6 materiali sò attualmente i più cumuni nantu à u mercatu.I più cumunimenti usati in a dicurazione sò i protettori di l'angulu di PVC è i protettori d'angle di gomma, è altri sò raramente usati.